Rad na fizičko - senzornom razvoju (održavanje fizičkog zdravlja djece, formiranje pravilnog držanja tijela, vladavanje motorikom, usavršavanje funkcija čulnih organa i razvijanje navika tjelesne higijene, samostalno hranjenje, itd).
Rad na kultivisanju i razvoju pozitivnih, integrativnih emocija
Rad na podsticanju i njegovanju prirodne radoznalosti djeteta u odnosu na svijet koji ga okružuje
Podržavanje spontanih pokušaja govorne komunikacije djeteta
Podsticanje i bogaćenje dječjeg govora
Stvaranje povoljnih uslova za formiranje početnih znanja kroz praktične aktivnosti
Mlađa i starija grupa od tri godine do polaska u školu
Vaspitno obrazovni rad sa djecom od tri godine do obaveznog predškolskog programa;
Pripremni predškolski program;
Preventivno zdravstvena zaštita;
Razvoj govora (pravilan izgovor svih glasova, bogaćenje riječnika, kultura govorne komunikacije, slušanje, pamćenje i prepričavanje).
Matematički pojmovi kroz igru (raspoređivanje objekata prema određenom pravilu, uočavanje geometrijskih predmeta, uočavanje skupova, formiranje nizova, snalaženje u vremenu, zamišljanje prostornih odnosa).
Fizičko vaspitanje (upoznavanje sopstvenog tijela, razvoj motorike, snage, brzine i okretnosti)
Likovno vaspitanje ( vježbanje fine motorike ruku, uočavanje detalja i boja i podsticanje kreativnosti )
Upoznavanje prirode i društva ( živi i neživi svijet, svijet životinja, biljaka, prirodne pojave, pojam o vremenu, čovjekovo tijelo, saobraćajno vaspitanje, profesije, životna okolina)
Produženi boravak za školski uzrast
Produženi boravak za djecu školskog uzrasta
Izvršavanje školskih zadataka i priprema za usmene i pismene školske odgovore.
Njegovanje kulture govora (bogaćenje dječijeg riječnika i njegovanje gramatički pravilnog govora, verbalno izražavanje i komunikaciju).
Razvoj matematičkih pojmova (poređenje i procenjivanje, oblasti, linije, tačke,
obrazovanje skupova, brojanje i skupovi)
Likovno vaspitanje (crtanje i slikanje )
Fizičko vaspitanje (razvoj opažanja, jačanje zdravlja i održavanje higijene)
Upoznavanje prirodne i društvene sredine (živi svijet, svijet životinja, biljni svijet, čovjek kao pripadnik živog svijeta, čovjek kao društveno biće, rad ljudi, saobraćajno vaspitanje).
Na ovim web stranicama koristimo tzv. cookie ("kolačiće") kojima Vama osiguravamo lakše pronalaženje informacija. Iste koristimo i za analizu web prometa.OkZaštita privatnosti